KATHISTERHSEIS

Liakakis Kostas kostas at rincewind.techpath.gr
Fri Feb 21 13:49:17 EET 1997

On Fri, 21 Feb 1997, I.Ioannou wrote:

> Anakribeia. POLOI  bgainoun apo forthnet, oxi sxedon oloi.  Kapote
> htan etsi, oxi kai tora. Alla akomi kai i sindesi me forthnet einai

Kala, polloi, oxi sxedon oloi.

> agglia-galia, kai oxi ameriki. Oi xronoi pou perno apo argea einai

Nai, to PIPEX den einai Amerikh.

> argoi gia ftp i gia telnet, alla gia mail kaloi. Kai ti mania einai
> ayth, akomi then leitoyrgise h lista oute ena mhna, amesos na lete gia
> metafora ths ?

Kaneis de 0a th metaferei. H skepsh htane, tora pou _den_ exoume na
metaferoume polla, na koita3oume an 0a htan kalo gia to mellon na th
baloume allou mia pou sxediazoume na anoi3oume kai webservers, klp klp pou
oso na'nai 0a exoune kinhsh.

> apo 83 subscribers stin lista
> 	12 hol
> 	18 pipex - ib-net       (compulink meso agglias)
> 	20 pipex-ebone 	(forthnet meso agglias - galias)
> 	13 pipex-bt.net 	(diaforoi meso agglias - galias ?)

Autoi oi 13, einai 6 apo to to AUTH (Aristoteleio) pou exei grammh 64kbit
me Forthnet & mia sto backbone tou EDET (den 0yamamai kala me posa kbit
peftoume ekei) gia thn kinhsh sthn ellada & e3oteriko kai doryforiko
128kbps me Dante, Belgio.

Ta uoi (Panepisthmio Ioanninon), uch (Panepisthmio Hrakleiou) bgainoun
mallon epishs apo to EDET backbone pou h die0nhs tou kinhsh stelnetai sto
Dante epishs. To uom (panepisthmio Makedonias) nomizo oti paei meso AUTH.
To ntua einai apo ton Dhmokrito, EDET. To idio kai to uoa (panepisthmio
a0hnon) kai to upatras kai to aegean (panepisthmio Aigaiou).

EDET einai to grnet, to backbone ths genikhs grammateias ereunas kai
texnologias to ypourgeiou biomhxanias.

Me alla logia, an mporousame na ta pame ola auta se ena kombo
panepisthmiako, 0a eixame kapoio kerdos genika.

> 	 3  esot. diktio london (osoi einai .uk)
> 	 1  pipex-pobox	(pobox.com)
> 	15  pou den ksero ta  mixanimata gia na kano traceroute

Auta,

- -Kostas