operation penguin

Lucas Maneos lm at quiet.demon.co.uk
Sun Feb 16 04:56:30 EET 1997

> 2. Sou arese to pinguinaki?

Moy arese ;-)

> 1. Sou arese to pinguinaki?

Moy arese ;-)

> 2. Oloi mas tha ftiaksoume tis ipografes mas amesos.

Akoma den thn eftiajes omvs... Prepei na th xvrizei apo to ypoloipo mhnyma
mia grammh me dyo '-' kai ena keno (to de facto standard, vste na thn
anagnvrizoyn oi mail/news readers kai na thn afairoyn aytomata apo
replies, kai diafora alla bolika).

> 1. Sou arese to pinguinaki?

Moy arese ;-)

> 2. Giati apo do pou grafo den exo Linux. Akoma kai s'ayth th lista to PC
> tis etairias pou esteila ta mail den metamorfothike se Linux box parolo
> pou tha thela. Apo to spiti omos tha sou apanto me Linux.

Den eisai arketa BOFH moy fainetai... Pvs toys to epitrepeis;

> Lukako sou zito ilikrina mia megali signomi.SIGNOMI Luka SIGNOMI gia
> ola. Den ithela. Den iksera. Den boresa.

Mhn to pairneis kai tooso katakarda kale, apla eida to 'Win 95' kai den
mporesa na mhn petajv karfaki...

P.S.
	Jexasa na soy pv, moy arese to pinguinaki.