DigiCHANNEL

Lucas Maneos lm at quiet.demon.co.uk
Sun Feb 16 05:08:18 EET 1997

> Ayth h syskevh einai ekswterikh ETHERNET gia 16 serial devices (modems,
> terminals, etc.) Ap'oti pistevw den xreiazetai kapoios driver apo thn
> etaireia Digi, alla paixnidi me ta satanika mgetty, agetty klp.
> Epishs, den eida ayth th syskenh na anaferetai sto SERIAL-HOWTO tou
> Linux.

Den thn jerv thn syskeyh, alla apo thn perigrafh poy dineis akoygetai
san na prokeitai gia arketa ejypno gadget poy xeirizetai mono toy ta
serial ports kai milaei me to 'host' mhxanhma panv apo TCP/IP, opote
den xreiazesai mgetty klp. Epishs akoygetai san ligoylaki akribh,
opote isvs na ueleis na koitajeis kai pio aples multiport serial
kartes - koita sta /usr/src/linux/Documentation/{digiboard,riscom8}.txt
kai /usr/src/linux/drivers/char/README.{stallion,cyclomY} (gia sxetika
megales times toy /usr/src/linux)

An apo thn allh meria thn exeis hdh, dokimase na kaneis telnet panv ths,
h na kaneis diafora probes me kapoio SNMP client (gia linux proteinv
scotty kai tkined).

L.