Drastiriotites tis listas

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Feb 10 23:21:15 EET 1997

On Mon, 10 Feb 1997 20:11:52 +0200, Dimitris Zervos <dzerv at classic.diavlos.gr> wrote:

>0a mporouse kapoios na mou steilei tis drasthriothtes ths listas epeidh
>grafthka
>twra kai den exw to mail pou tis leei ?

Den iparxei akomi tipota. I lista exei liges imeres zois, kai akomi einai stin fash tis
"anagnorisis edafoys" : poioi eimaste, ti mporoyme kai ti theloume na kanoyme klp.
Fantazomai se liges imeres tha exoun ksekatharisei ligo ta pragmata,etsi oste na mporoyme
na ksekinisoume/sinexisoume kai diafora projects. Kathe idea eyprosdekti

I.Ioannou (roryt at hol.gr)