Drastiriotites tis listas

George Daflidis-Kotsis gdk at alphanet.gr
Mon Feb 10 23:14:09 EET 1997

On Mon, 10 Feb 1997, I.Ioannou wrote:

> b) Osoi theloun na asxolithoun me kapoio thema na xoristoun se groups ergasias. To kathe
> group  tha kathorisei apo mono toy stoxoys kai mirasma doyleias. Se projects pou idi
> proiparxei doyleia, logiko einai aytos/h/oi pou tin exoyn ksekinisei na dosoum kai tis
> kateythintiries grammes.

Ka8ws den gnwrizw C kai genika den exw programmatistikes gnwseis gia na boh8hsw
se otidhpote exei sxesh me ellhnika fonts,kwdikopoihseis kai genika
programmatistikes douleies,mporw na prosferw tis tapeines mou gnwseis gia th
metafrash twn HOWTO,FAQ documents kai ta paromoia.

> c) Yparxei i dinatothta, kathe group  na exei kai tin dikia toy mailing-list, kai h
> linux-greek-users na parameinei genikoy endiaferontos.

Afou perasoun oi liges meres pou prota8hkan pio panw gia na katakatsei h skonh,
an uparxoun kapoioi pou 8a h8elan na summetexoun se mia omada metafrashs as
epikoinwnhsoun mazi mou na 3ekinhsoume mia prwth prospa8eia.

Perimenw apopseis/protaseis....

George Daflidis-Kotsis.

| Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
| School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |