Linux Greek typesetting

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Mon Feb 10 02:25:39 EET 1997

> To base64 3erei kaneis pws apokwdikopoieitai? :-/ To sunanthsa kai se newsgroups
> kai komplara.

  Aftoi pou to xrhsimopoioun se newsgroups perimenoun na exeis Netscape gia
na to apokwdikopoihseis (bletch).

  Mhn kourazesai kai mhn ftheireis tous diskous sou fortwnontas ton WWW pou
thelei pio pollh mnhmh apo ton XEmacs. Egkatesthse MIME. Meta rikse mia
matia:

$ man mimencode
$ mimecncode -u Piccy_I_got_from_UseNet_thats_not_dodgy_at_all_honest_guv.jpg

  Prosoxh!!! To mimencode den exei headers/footers. O,TI tou taiseis tha
apokwdikopoiithei. Afairese o,ti den einai base64 alliws den tha doulepsei
swsta. Tha pareis xalasmena arxeia. To programma basizetai sto ypoloipo MIME
gia na tou pei ti meros tou minimatos na parei kai to MIME den eisagei
axrhsto keimeno ekei pou den prepei.

Alexios

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk