Ta paidia apo thn Patra

christog at cti.gr christog at cti.gr
Fri Dec 19 02:23:52 EET 1997

On Thu, 18 Dec 1997, I.Ioannou wrote:
> ( Allh douleia den eixa, na trexo ekseteias kapoion xazopitsirikadon
> pou thn briskoun na to paizoun megaloi hackerades , eno sthn ousia oi
> gnoseis tous priorizontai sto ti yparxei sto rootshell.com !!!! Akous
> ekei Prvteyon thema. Sto kato kato poio einai to xeirotero ? reformat
> kai ksana apo thn arxh - big deal, ta backup na einai kala )

To backup einai mia lysh, alla mhn 3exnas to e3hs. O admin prepei na
e3asfalizei ektos apo thn omalh leitourgia tou systhmatos
a) to aporrhto ths hlektronikhs allhlografias
b) to privacy twn xrhstwn kai thn asfaleia twn arxeiwn tous
O hacker mporei na mhn katastrepsei tipota sto systhma sou, alla na
ypoklepsei arxeia kai mails. Ti 8a les esy stous xrhstes? "Den sou
e3asfalizw to privacy, alla an kapoios sou sbhsei ta arxeia 8a sta
epanaferw me backup"?

Mesa apo to prohgoumeno mail mou den prospa8hsa na dikaiologhsw h na dwsw
allo8i stous "hackers", alla na epishmanw oti einai XREOS tou admin na
asxoleitai me security, ektos an sto systhma den yparxoun alloi xrhstes.

D J       ///// Costas       In a world without Fences, who needs Gates?
i n d y  /////  Christoyannis  http://students.ceid.upatras.gr/~xyannis/
J       /////   e-mail:        christog at cti.gr , xyannis at ceid.upatras.gr
_____  /////                   indy at hiway.gr, xyannis at patreas.upatras.gr
\****\/////                    [e-mail alias]        indy at olympiakos.com