Ta paidia apo thn Patra

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Thu Dec 18 12:54:05 EET 1997

> ( Allh douleia den eixa, na trexo ekseteias kapoion xazopitsirikadon
> pou thn briskoun na to paizoun megaloi hackerades , eno sthn ousia oi
> gnoseis tous priorizontai sto ti yparxei sto rootshell.com !!!! Akous
> ekei Prvteyon thema. Sto kato kato poio einai to xeirotero ? reformat
> kai ksana apo thn arxh - big deal, ta backup na einai kala )

Kai apla na pros0esw kai kati allo. Epeidi oi "hackers" den exoun idea apo
admin-iliki, na kserete pws an o ypoti0emenos hacker xalasei ena systima,
tote o admin 0a timwrisei tous users (mia pou den kserei kaneis tous
hackers). Kai pws 0a to kanei? Kobontas to internet, kobontas xrisima
programmata gia tous users... Pantws apokleietai na ma0ei gia security an
kapoios tou xalasei to systima. Protimotero einai na tou afisete ena mail
kai na tou peite: "yparxei auto to bug sto systima sou... traba sto
rootshell, stin bugtraq kai arxise na diabazeis" para na to "paikseis"
0eos/daskalos/dikastis/ektelestis = hacker kai na tou xalaseis to systima.

Christofer

PS: Ta pairnw otan blepw oti pane kapoioi na eksiswsoun tin ili0iotita pou
dernei ton hacker me tin douleia tou daskalou pou paei na eksigisei ston
allo: ksereis, yparxei kai security.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr