ircII & greek..

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Fri Dec 12 14:08:19 EET 1997

On Fri, 12 Dec 1997, Thalis Kalfigopoulos wrote:
> Den to polyepiasa auto! Giati dhladh na yparxei provlhma na deis ellhnika
> sto irc? Vazei aploustata greek fonts eite sthn consola sou (iso07.f16
> nomizw)mesa apo to /etc/rc.d/rc.fonts eite sta X (parta apo to
> www.hri.org) kai teleiwse to 8ema!
> 			regards
> 			thalis
> p.s. WARNING: this mail is neither agressive nor offensive.

	Loipon, to ircII 2.9-roof 'h kapws etsi de mporei na dei3ei ta
ellhnika akomh kai an exoume egkatesthmena ellhnika fonts. Auto giati
xrhsimopoiei ena eidos translation opote oi ellhnikoi xarakthres
metrafrazontai se kapoious agglikous! Dhladh oxi mono de vlepeis ellhnika
alla de vlepeis tous xarakthres me ascii > 128.
	An peraseis to arxeiaki pou esteila prohgoumenws, kai kaneis
/set EIGHT_BIT_CHARS on    (auto to 3exasa pio prin)
/set TRANSLATION GREEK
	tote ua deis kanonika ta ellhnika! kai ua mporeis na grafeis
efoson exeis yposthri3h ellhnikvn sto linuxi sou :)
	Elpizw na katalaves ti ennow, kai ypen8imizw oti to problhma den
yparxei se palious ircII clients..

Seeya,
aris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr