AMD K6

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.gr
Fri Dec 12 09:17:38 EET 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L> Ena allo thema tora (kai an einai xaza ayta pou leo, mi barate)
 L> O AMD K6 exo tin entiposi oti einai RISC, me x86 emulation.

Egw den to nomizw. To X86 emulation einai *<blink>POLY</blink>* dyskolo pragma.
ISWS na exoyn kapoia RISC-like features eswterika (large register sets p.x.)
kai na kanoyn kapoio preprocessing sto instruction stream (den exw diabasei
kanena white paper, aplws ypo8eseis kanw). Aposo kserw, emulaton toy x86 se
full RISC platforma exei kanei mono h DEC - apo oti lene ta announcements ths
eftase to "performance" enos P200 me emulation ston AXP21164 sta 600-kati MHz.
(opote mallon eftasan peripoy to miso apo oti lene :)).

 L> Pisteyo loipon oti tha itan POLY pio grigoro na etrexe enan RISC
 L> kernel tou Linux anti ton i386,

Efoson o AMD den exei native command set, ola ta parapanw einai aplws atopa.

Christos Ricudis, ricudis at paiko.gr                              2:413/11.0.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr