linux+NT (was :RE: Απ: Did you miss a newbie at all?)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Dec 1 23:51:49 EET 1997

On 01-Dec-97 George Fragos wrote:
>  Omos, na rotiso kati allo... An den egkatastiso to LILO sto MBR, o OS LOADER
> ton NT tha emfanizi tin epilogi "Linux", mazi me tis epiloges "NT" kai
> "Windows 95"? Den iparxei tropos na trexo se Linux, xoris na xrisimopoio tin
> disketa pou tha periexei to LILO?

OXI. O boot loader ton NT then kserei tipota peri lilo klp klp.
To olo kolpo exei os ekseis (apo prosopikh peira) :
theteis to lilo sthn partition toy linux kai oxi sto MBR.
Sto fdisk theteis san bootable partition aythn toy linux. Amesos me to boot
trexei to lilo apo to linux, kai sto prompt toy lilo mporeis na tou peis na
kanei boot apo thn partition pou periexei ta diafora NT/Win opote tote trexei o
boot manager ton NT. Ennoeite oti sto configuration toy lilo prepei na toy exeis
balei na "blepei" thn partition pou yparxoun ta NT.
Des kai ta antistoixa FAQs.

---
I.Ioannou (roryt at hol.gr)
sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help