Απ: Did you miss a newbie at all?

Georgatos Photis gef at zenon.ceid.upatras.gr
Tue Dec 2 02:47:19 EET 1997

George Fragos wrote:

>  Entaksi, katalava...
>  Omos, na rotiso kati allo... An den egkatastiso to LILO sto MBR,
> o OS LOADER ton NT tha emfanizi tin epilogi "Linux",
> mazi me tis epiloges "NT" kai "Windows 95"? Den iparxei tropos na trexo se Linux,
> xoris na xrisimopoio tin disketa pou tha periexei to LILO?

Ean mpoytareis me kati allo apo NT, tha sou kanei to LOADLIN.
Kapou diabasa oti mporeis na peirajeis ta NT configs kai na kaneis ayto
pou les,
alla ayto asto san askhsh gia meta... Dokimase prwta me disketa.

> An ipothesoume oti egkathisto to LILO sto MBR, to Linux den tha mou emfanizi
> ena paromoio menu me afto tou OS LOADER ton NT, opou tha exo tin epilogi
> gia enarksi se perivallon eite Linux, eite Win95, eite NT?

To na sthseis to LILO sto MBR mporei na sou katsei, mporei kai oxi.
Kalytera na to kaneis mono afou exeis parei backup sta NT.
Mia poly logikh lysh einai na beleis to LILO se disketa h sto boot
sector
toy partition pou tha einai to ext2 filesystem. (egw kanw panta to 2ro)

Tip: Tha mpoutareis apo disketa (bootdisk) grafwntas to ejhs (px):
mount root=/dev/hda2, afou exeis teleiwsei thn egkatastash.
Ayto omws, na exeis yp' opsin sou oti fortwnei ton PYRHNA APO DISKETA.
Ean den katalabaineis, den peirazei, ftase mexri ekei kai janarwta...

> Sorry pou sas zalizo ta oumpala, alla den tha ginete gia poli akomi!!! :-(

Koita na deis, to na baleis to Linux se ena disko mazi me alla
leitoyrgika einai
to basiko baptisma enos Newbie. (egw exw 5 leitoyrgika -> 5 fores pikres
)
Kai basikos skopos ayths ths listas, einai to baptisma twn Newbies...
Elpizw na kaneis thn egkatastash sou anaimakta.

YG: Den jerw me pio programma stelneis ta mynhmata, alla h RITHMISE to H
PETA to. :-)

--
|  Georgatos Photis    |   University of Patras,                      |