Korkor

Sotiris Tsimbonis stsimb at forthnet.gr
Sun Aug 17 14:29:55 EEST 1997

Once upon a time, Kostas Lialiambis wrote:
> 2) SotirakiS: Kalie!!! Poy einai ayto to "screen" dia lainax poy me
> eleges???

Kalie! Den en8ymoume an sto eipa, alla einai se ola ta GNU mirrorzzzz san
screen*.tar.gz. Syntomes odhgies xrhshs gia to screen:

Ppo to pirompt grafeis screen. trexei twra kai se bgazei pali meta apo ths
diafhmhstikh othonh se shell pali. mporeis na tre3eis oti theleis.. otan
theleis na to kaneis detach (aka na to afhseis na trexei kai na fygeis)
patas Ctrl-A-D (Detach) kai meta kaneis kai logout ama laxei.. Otan kaneis
pali login, grafeis screen -r kai to kanei resume!

Alla xrhsima hotkeys: Ctrl-A-C Create new window (shell). Sto idio screen
mporeis na exeis polla shells, mexri 10 nomizw.. Ctrl-A-P -> Previous,
Ctrl-A-N -> Next. Me Ctrl-A-K kaneis Kill kapoio an exei kollhsei.
Super xrhsimo einai epishs to Copy & Paste poy mporeis na kaneis me
keyboard, xwris na exeis mouse klp.. Patontas Ctrl-A-[ kai meta
belakia kai enter kaneis mark oti theleis, kai meta me Ctrl-A-] kaneis
paste (akoma kai se allo window toy screen)..

Genika to xrhsimopoiw sifodra gia na afhnw lynx poy katebazoun arxeia `h
na kanw copy & paste otan den exw pontiko..

> 4) Ti lete gia to msql-2.0.1 ??? Molis to katebasa kai to compaileysa
> alla den ekana tipote akomh me dayto. To 1.16, pantws, to eixa jeskisei
> (me to sympa8eio).

Pou les, to msql 2.0.1 einai poly wraion, alla opws lene oi megaloi
hackers, ama kaneis telnet sto port poy akouei o msql2d kai pathseis
ctrl-c tote psofaei giati prospathei na kanei to ctrl-c 4 byte integer.
(alh8eia psofaei, to dokimasa ki egw)

H lysh pou esteile kapoios se mia security lista einai h parakatw (thelei
3ana-mana compileyma meta to patch, bebaiws bebaiws):

*** net.c       1997/08/13 14:25:44     1.1
--- net.c       1997/08/13 14:36:39
***************
*** 158,163 ****
--- 158,169 ----
                alarm(0);
                return(-1);
        }
+       if (len < 0)
+       {
+               fprintf(stderr,"Packet too small (%d)\n", len);
+               alarm(0);
+               return(-1);
+       }
        remain = len;