ppp conection

Stupus Stupendicus root at stp.stp
Wed Aug 6 23:09:07 EEST 1997

Syzhtoysa me to Tsimponi prox8es gia to pws syndeetai o ka8enas me ppp
mesw linux. O Sotiris elege oti syndeetai me to minicom kai afoy dwsei ppp
sto remote mhxanhma bgainei se allh consola kai trexei ton pppd
Egw briskw karaboliko to dip. Exw kanei ena poly mikro ppp.dip arxeio poy
to pernaw san parametro sto dip to opoio anti na kanei negotiation mono
toy, trexei to internal terminal toy dip poy einai poly kalo (kammia fora
jexniemai kai anti na trejw ppp sto remote ka8omai kai trexw ta
programmata ston server...). Na to ppp.dip script poy xrhsimopoiw:

port modem
speed 57600
reset
get $local 0.0.0.0
term
print CONNECTED to the remote PPP server
mode PPP
reset
exit

Opws blepete, thn krisimh stigmh bazw thn diatagh term kai bgainei to
terminal. Ekei dinw ta ats37=<n>n0 poy 8elw (exw asxhmh grammh genikws)
kai to atd<phone-number> (syndeomai me 3-4 diaforetikoys servers, kyriws
ton annex toy AUTH alla kai se proswpikoys ypologistes sto topo domain toy
AUTH).

Stp.

sto "majordomo at argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help