Rescue disk

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri Apr 18 01:42:09 EEST 1997

> Telos panton. Mporesa kai to ekana. mpika me thn recue disk (apla anti gia
> root disk me to color.gz bazeis thn allh me to rescue). Etre3a e2fsck
> /dev/hdc3 kai ekane upoti8etai fix ta problhmata pou eixe o HD.
> Telika den ekane tipote :( Ego pali den mporo na mpo sto linux. Kollaei
> otan paei na kanei mount to linux / partition. Kamia allh protash?

  Ti sou leei to e2fsck? To etrekses me verbose mode? Koitakses tyxon lathi
pou sou petaei? Mporeis na steileis kanena antigrafo twn boot mhnymatwn sou
(Kyriws o,ti leei to VFS)?

  Kapws xazh erwthsh, alla to exw pathei kai gelaga gia wres meta (apo
anakoufish). Kaneis mount to swsto partition/device? Ti ginetai an kaneis
mount to idio akribws partition apo to rescue disk? Ti leei to mount?

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk