Installation from Zip drive

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri Apr 4 04:24:14 EEST 1997

On Thu, 3 Apr 1997, Nicko J. Demeter wrote:

> Einai dynaton na kaneis install to RedHat apo Zip drive? An nai, yparxoune
> HOWTO's pou mporw na brw?

  Yparxei to ZIP drive (mini?) HOWTO. Tha to breis sta synithismena shmeia.

  Sta grhgora, an to ZIP drive sou einai SCSI, h apanthsh einai 100% *NAI*,
arkei na exeis kernel image me SCSI support. Apla kaneis mount to ZIP drive
kai kaneis installation "from mounted directory". Tha xreiasteis etsi ki
alliws boot floppies, omws.

  An to ZIP einai parallhlo, h apanthsh einai "eksartatai". Mporeis na to
kaneis opws me thn parapanw methodo, alla prepei na etoimaseis diko sou
kernel se kapoio allo mhxanhma. Kai tha prepei na fortwseis to sxetiko ZIP
drive module (SCSI through parallel ports). Oi leptomereies einai sto Zip
drive (mini?) HOWTO.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk