Parallel cable (How long)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri Apr 4 04:28:10 EEST 1997

> 	Ego exo ton HP 870Cxi me kallodio mikoys afti ti stigmi
> 1.8m + DATA.WITCH + 10m + 2m + DATA.SWITCH + 1.8m (Ta DAA SWITCH
> fysika DEN exoyn revma !) kai doyleyei xoris to paramikro problima
> kai kato apo Linux/Win95 ti moy lete tora gia 5 kai 7m 8a me
> trelanete !!!!!!!!!!!!!

  Kwsta, *typois* exoun dikio. Ta standards orizoun ena megisto mhkos gia to
kalwdio, an theleis na epikoinwnei xwris *KAMMIA* pithanothta lathous katw
apo antiksoes synthikes.

  Ston pragmatiko kosmo, to kalwdio tha doulepsei se poly megalytero mhkos
ap'oti lene ta standards kai ta specifications.

  Px: seiriako kalwdio 25 metra sto palio mou spiti sto Edimbourgo (gia
Doom, fysika -- prin baloume ethernet, xe xe), etrexe mia xara se taxythtes
19200-9600 bps. Bebaiws htan kataskevasmeno me thrhskevtikh evlaveia,
blendage kalwdio geiwmeno sthn mia plevra, swsto signal grounding, ola ta
handshaking shmata na pernane apo mesa, klp klp.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk