FYI: Xaw3d

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Apr 3 03:26:31 EEST 1997

> H kainourgia (kai f0hnh) karta twn 24-bit pou erxetai me to Sparc-20 *den*
> yposthrizetai para monon apo to X11R6.3 ean den apatwmai.

  H Sun ebgale *fthinh* karta grafikwn;;; Apistefto! Dhladh poso kanei sthn
Ellada; 2e5 drx anti gia 3e5; :-)  Thn teleftaia fora pou eida timokatalogo
ths Sun mou petaxthkan ta matia eksw. Xeiroterh ki apo thn IBM kai thn Apple
mazi einai h atimh. Alla bgazei omorfa mhxanhmata. Ektos apo ta UltraSparc
pou einai xeirotera ki apo Sun 2/120.

  Xm, ektos thematos mhnyma. Paw na aftomastigwthw.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk