[Lbw2007] synanthsh sthn Athina mesa sthn ebdomada kai protaseis

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Apr 8 18:10:16 EEST 2007

Thn Trith epistrefei o Andy sthn Athina kai einai mia kalh eykairia na
brethoyme kapoia stigmh Tetarth as poyme (borei kai Pempth) gia na
moirasoyme doylitses poy proekypsan meta thn episkepsh toy Proedroy kai
emoy sthn Krhth.

Mia endiaferoysa idea poy moy irthe gia bary onoma einai o neos debian
project leader: Gallos, pitsirikas (1978) me skopo na 3anakanei "fun"
thn apasxolhsh me to debian - an kai nomizw pws thelei arketh doyleia me
toys kopanoys poy exei mple3ei - (to site ths ypopshfiothtas toy
sam2007.zoy.org bombardisthke kai kanei redirection sto debian.org
logw slashdot alla prolaba kai eida kapoia pragmata to prwi poy moy
kinhsan to endiaferon)

http://linux.slashdot.org/linux/07/04/08/017241.shtml
http://www.debian.org/vote/2007/vote_001
http://sam.zoy.org/