Re: καποιες σκεψης γυρω απο την διαδοση του linux

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Dec 20 11:04:18 EET 2001

On Wed, 19 Dec 2001, kar ant wrote:
Καλημέρα, Αντώνη,
κατα καιρούς είχαμε σκεφτεί για κάτι τέτοιο αλλά συνεχώς  κάπου
σκόνταφτε.
Μια στην Αίθουσα, μια στη διαθεσιμότητα, μια σε μια άλλη εκδήλωση, μια
στο καθεστώς κτλ κτλ..

πραγματικά, κάποια στιγμή θα γίνει ;-)

όσο για τις απορίες σου, έλα σε κάποια συνάντηση που κάνουμε και σίγουρα
θα βρείς κάποιον να το συζητήσει ;-)

--
Spiros D. Bolis