Re: ευχαριστιες για την εκδηλωση

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Dec 18 09:49:33 EET 2001

On Mon, 17 Dec 2001, kar ant wrote:

> καλημερα σπυρο
>
>   ημουν το περασμενα σαββατοκυριακο στην ημεριδα
> στο τει πειραια. θα ηθελα να σας ευχαριστησω για
> αυτη την εκδηλωση και να σας ζητησω να κανετε και
> αλλες τετοιες εκδηλωσεις.
>
>   επισης θα ηθελα να σας ζητησω τα κειμενα σας
> γυρω απο το firewall και αν μπορειτε να τα στειλετε
> σε συμπιεσμενη μορφη.
>
> ευχαριστω αντωνης

Καλήμερα Αντώνη,
να 'σαι καλά, κάτι τέτοια μας ανοίγουν την όρεξη για άλλα..

Τα κείμενα όλων των παρουσιάσεων θα μπούν στο web του hellug μόλις τα
μαζέψω από όλους τους ομιλητές.

Λόγω φόρτου προβλέπω να γίνεται προς το τέλος της εβδομάδας.
Αν δεν αντέχεις, πές μου να σου στείλω το StarOffice doc.

--
Spiros D. Bolis