Tha plakothoume ?

K.Tsakaloglou tsakf at tee.gr
Thu Dec 13 20:15:36 EET 2001

Δυστυχώς εδώ πρέπει να βάλουμε τα πράγματα με μια σειρά. Η εκδήλωση γίνεται
από κοινού με τα ΤΕΙ και έτσι δεν μου αρέσει να ακούω ότι την διοργάνωση την
έχει ο ένας ή ο άλλος. Η διοργάνωση γίνεται μαζί. Όμως όλοι πρέπει να
καταλαβαίνουμε ένα πράγμα. Δεν μπορεί ο κάθε ένας από την μεριά το να δίνει
διαταγές και να στηλώνει τα πόδια. Έχουμε δύο προβλήματα.

1. Η συμμετοχή κάποιου σπουδαστής στις ομιλίες.
2. Η ειδοποίηση του προέδρου του ΤΕΙ να έρθει στις 10.

Πρέπει να καταλαβαίνουμε ότι για να πάει καλά μια συνεργασία δεν πρέπει να
φέρνει ο ένας τον άλλον εμπρός σε τετλεσμένα γεγονότα.

Έχοντας να ζυγίσω μεταξύ της σταθερότητας του προγράμματος και να λάβω υπ'
όψιν τον άνθρωπο που θα έρθει από την Κηφισιά για να ακούση μια ομιλία,
προτείνω:

Ο χρόνος του θα μπεί μετά τον τελευταίο ομιλητή και πριν το πάνελ. Έτσι
πετυχαίνουμε και τους 2 στόχους. Και οι άνθρωποι που θα έρθουν από μακριά,
δεν θα δούν κάποια αλλαγή στο ενδάμεσο της ημέρας, και ο σπουδαστής θα
μιλήσει.

Τώρα για τον Πρόεδρο του ΤΕΙ, αυτός που τον ειδοποίησε λάθος, ας προσπαθήσει
να διορθώσει τα πράγματα. Πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στο ότι ο καιρός
δεν είναι καλός και θα κάνουμε πολύ άσχημη εντύπωση σε όσους κατέβουν, και η
ομιλία που θέλουν να παρακολουθήσουν θα έχει γίνει ήδη, ή θα πρέπει να
περιμένουν 1 ή 2 ώρες για να ακούσουν αυτά που θέλουν.

Κ. Τσακάλογλου