organwtiki epitropi

DJ Art djart at linux.gr
Fri Mar 16 13:01:35 EET 2001

TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> Fototypies me thn dhlvsh apopoihshs ey8ynvn pote 8a bgoyn gia na tis
> ypografoyn epi topoy sto installfest? (nomizo oti xreiazomaste kammia
> 200aria).
>
> Pote na peraso apo stoyrnarh na paro to Banner apo to grammiko? Spyro an
> boroyses na to steilis etsi oste kata tis 4.00 to apogevma na ine etoimo,
> giati ego 8a anebo A8hna kata tis 3.00 gia kapoia doylia kai meta den boro
> na katebo Pirea kai na ksananebo.

Ίσως κατέβω και εγώ στην Αθήνα το απόγευμα, αν είναι να το πάρω, αλλά
δεν έχω ιδέα τί είναι αυτό το "grammiko" ;-) Αν είναι ενημερώστε με.

Αύριο θα έρθω με τον Κατσαλούλη. Θα φέρω καμιά 25 αριά Mdk 7.1, κάτι
φυλλάδια του Hellug (lux version ;) και έχω φέρει και 2 Slackware 7.1
CDs που έχουν περισσέψει, αν κάποιος τα θελήσει, να του τα δώσω.

Τί άλλο ? Κοιτάω τώρα το τελευταίο dvd του RAM και έχει διάφορα RPM
upgrades, μεταξύ άλλων έχει και το helixgnome, επίσης έχει για το mdk
πάντα, και update σε kernel-2.4.1, έχει το pppd 2.4.0, λέτε να φανούν
χρήσιμα αυτά ??

Επίσης, έχει τα xfree402 και έχω δεί πολλούς που έχουν γραφτεί στη φόρμα
και έχουν TNT2, Geforce κλπ, οπότε θα μπορούσαμε να τους βάλουμε αυτά τα
Χ, να έχουν και 3d acceleration, να μπορούν όποτε θελήσουν να παίξουν
και παιχνίδια, divx κλπ.

Να το φέρω ?? ή μπορούμε να τα κατεβάσουμε όλα αυτά επιτόπου ?

Αν δεν έρθει πολύς πλυθησμός, νομίζω πως θα μπορέσουμε να ασχοληθούμε
πολύ περισσότερο με κάθε pc και να περάσουμε μπιχλιμπίδια. Επίσης,
νομίζω ότι έχω μια ταινία σε divx, να την φέρω ?

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras