organwtiki epitropi

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Fri Mar 16 06:28:24 EET 2001

Fototypies me thn dhlvsh apopoihshs ey8ynvn pote 8a bgoyn gia na tis
ypografoyn epi topoy sto installfest? (nomizo oti xreiazomaste kammia
200aria).

Pote na peraso apo stoyrnarh na paro to Banner apo to grammiko? Spyro an
boroyses na to steilis etsi oste kata tis 4.00 to apogevma na ine etoimo,
giati ego 8a anebo A8hna kata tis 3.00 gia kapoia doylia kai meta den boro
na katebo Pirea kai na ksananebo.

K. Tsakaloglou