mazemata..

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Sun Mar 4 18:23:28 EET 2001

> Niko, kane ena keimenaki kai mia lista apo tis omilies poy theloyme opws ta eixame pei paliotera kai bale 5-10 grammes ypo typo idewn-hints gia toys omilhtes (px. opoios kanei eisagwgh sto linux tha pei gia
> 1. entoles gia filesystem typoy ls, pwd, cd,
> 2. pws prostheteis non priviledges users
> 3. ktl..
> profanws kai ayta den einai desmeytika alla theloyme na exoyn mia idea oi omilhtes poioi einai oi stoxoi mas..
> kai profanws eimaste anoixtoi se idees twn omilhtwn gia kati poy 3exasame
> [...]

Στην συνάντηση που είχαμε κάνει στο πανεπιστήμιο είχαμε αποφασίσει οτι
τα θέματα που θα παρουσιαστούν κατά την διάρκεία της εκδήλωσης θα είναι τα
παρακάτω.

Παρουσιάση του συλλόγου
Εισαγωγή στο Linux
Βασικές εντολές shell
Επίδειξη VmWare
Επίδειξη StarOffice
Επίδειξη Networking-Samba-firewall-ipmasq

Εδώ θα δώσω ένα πρόχειρο σκαρίφημα της δομής της ανάπτυξης του κάθε θέματος.

1. Παρουσιάση του συλλόγου

Εδώ θα πούμε για την ιστορία του συλλόγου, τον σκοπό, εκδηλώσεις κτλ
Νομίζω ότι την παρούσιαση του συλλόγου θα πρέπει να την κάνει κάποιος απο το
ΔΣ του συλλόγου.

2. Εισαγωγή στο Linux

Ιστορία του Linux, απο που και ποιόν ξεκίνησε ( η κλασική ιστοριούλα με τον
Linus )

Τι είναι ο πυρήνας,
τι είναι το shell,
τι είναι τα X,
τι είναι window manager,
περιγραφή του directory tree,
πως στήνουμε τα ελληνικά

3. Βασικές εντολές shell

Θα πούμε τις βασικές userspace εντολές του Linux και καποιά βασικά για το
administration. Βεβαία εδω υπάρχει ένα πρόβλημα. Αφού απευθυνόμαστε σε
αρχάριούς, μάλλον περισσότερο νόημα θα είχε να δούμε αν θα πρέπει να
αναφερθούμε σε κάποια απο τα administration tools των κυριωτέρων διανομών.
Βέβαια θα μπορούσαμε να είχαμε μια ξεχωριστή ομιλία για τα  administration
tools των κυριωτέρων διανομών ώστε να μπορούμε να πούμε και πως στήνουμε
εκτύπωτες, modems κτλ.

4. Επίδειξη VmWare

Στήσιμο και επείδιξη VmWare.

5. Επίδειξη StarOffice

Πως στήνεται (single user & network instalation),
πως στήνουμε τα ελλήνικα fonts.

6. Επίδειξη Networking-Samba-firewall-ipmasq

Εδώ δεν ξέρω τι και πως θα πούμε αφου θα αναφερόμαστε σε αρχάριους.
Ισως κάποια απλά πράγματα για το τι είναι tcp/ip,
να παρουσιάσουμε κάποιους pop3, imap και ftp clients.
Μια εισαγωγή στο τι είναι Samba, firewall, ipmasq

Παρακαλώ συμπληρώστε με ότι ιδέες έχετε.
Ειδικά στο τελευταίο.

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr n1978 at yahoo.com            |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |