mazemata..

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Mar 4 12:42:09 EET 2001

On Sun, 4 Mar 2001, TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> Parakalo na bgei to kato meros poy afora to Dilima. Ekeinos o xvros na
> meinei kenos gia na ton aksiopoiisei to Dilima oso kalytera nomizei. Einai
> ligo xontro na toy poyme pos 8a to bali. O an8ropos exei grafista, den
> nomizo oti xreiazetai na anakateftoyme.  Stelno ego thn diey8ynsh toy Spyroy
> gia na synneoi8ei kapoios kat ey8eian.
nai re seis... exete dikio.. De tha estelna e3alloy ena *.jpg 20 kbytes gia na gineto teliko gia ektypwsh :-)

thn afisa thn eftia3a egw gia na doyme meta3y mas pws tha bgei

Profanws OLO to sthsimo tha to kanei o grafistas. Emeis tha toy dwsoyme to megalo png (ISWS) 3ethwriasmeno, to keimeno (to opoio to edei3a xtes se 2-3 anthrwpoys kai moy edwsan ki alles idees, opws gia paradeigma oti den exei nohma to "Tmhma Plhroforikhs"

 na einai me megala giati opoios endiaferthei tha to kanei gia to Linux, hellug, installfest kai oxi gia to panepisthmio) kai to xwro katw apo to "Xorhgos epikoinwnias" na grapsei o,ti thelei (nomizw pws oloi 3eroyme ti ennooyme to to "o,ti") kai tha to k

anei me to macintosh toy opws sigoyra 3erei kalytera

(alla eimai sxedon sigoyros oti o dilimas tha to kanei me mayro fonto kai espra grammata giati etsi einai to logo toy (poy to phra apo to web))

Pantws thn afisa poy typwsa  se A3 kai thn exw brosta moy (an kai aspromayrh) th blepw kai den th xortainw.. oxi toso gia to kallitexniko alla gia thn idea :-)

Loipon, o giannh - yang moy esteile ena animated gifaki
deite to sto
http://www.hellug.gr/ifbanner.gif
(to bazw molis steilw to mail)

Giannh orion, des edw
http://www.pacificnet.net/~slitt/legal.htm
(psa3e sto google gia "installfest disclaimer" tha breis polla)
molis to etoimaseis steilto na to doyme..
Shmantiko.... kapoy prepei na bei kai to tmhma plhroforikhs.. mhn perimenoyn panepisthmiako support

Kwsta tsakf, ektos apo to e-mail moy dwse kai to kinhto moy..

Niko, kane ena keimenaki kai mia lista apo tis omilies poy theloyme opws ta eixame pei paliotera kai bale 5-10 grammes ypo typo idewn-hints gia toys omilhtes (px. opoios kanei eisagwgh sto linux tha pei gia
1. entoles gia filesystem typoy ls, pwd, cd,
2. pws prostheteis non priviledges users
3. ktl..
profanws kai ayta den einai desmeytika alla theloyme na exoyn mia idea oi omilhtes poioi einai oi stoxoi mas..
kai profanws eimaste anoixtoi se idees twn omilhtwn gia kati poy 3exasame
ayto poy theloyme (idanika) na exoyme thn hmera ths paroysiashs einai 5-10 webpages me koinh aisthtikh gia na paroysiastoyn sto web meta)

Thanash, se anamonh ths koinopoihshs sth lista bazeis idees gia to faq

Kwsta (Topoglidis Con/nos <ktop at gtpnet.com>), prospathise na kwdikopoihseis tis parathrhseis soy se mia selida gia to programma resizing kai kane mia poly grhgorh lista gia na borei kapoios na to xrhsimopoihsei xwris na diabasei kana katebato. Epis psa3e
na breis kapoio free-open source ypokatastato toy DOS gia na boroyme na exoyme to programma se aytonomes disketes (kai na trexei :-) )

Egw ...web (kapoy prepei na bei kai "xorhgos" to panepisthmio)

Kyrioi, kalo xwsimo