[I18NGR] Μετάφραση του Plasma Mobile, πως γίνεται;

Efstathios Iosifidis iefstathios at gmail.com
Mon Jul 27 21:40:19 EEST 2015

Γεια σας,

Είδα την εμφάνιση του Plasma Mobile στο τελευταίο συνέδριο και ρώτησα
πως μπορώ να βοηθήσω στην μετάφραση. Μου υπέδειξαν την σελίδα
http://i18n.kde.org/team-infos.php?teamcode=el

Και μου είπαν να ρωτήσω στην λίστα αυτή που είναι ενεργή για το πως
μπορώ να βοηθήσω στην μετάφρασή του.
Θα μπορούσε κάποιος να μου υποδείξει πως γίνεται;
Να με βοηθήσει ώστε να ξεκινήσω τώρα που είναι καλοκαιράκι και υπάρχει
και ελεύθερος χρόνος;

Ευχαριστώ,
Στάθης

--
http://www.iosifidis.gr    http://linkedin.iosifidis.gr

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.