[I18NGR] Μετάφραση του teeworlds!!

Socrates P. VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Sat Feb 11 02:34:13 EET 2012

ΠΡιν το στείλετε, ρίξτε μια ματιά στις ακόλουθες πιο σωστές και
κατανοητές αποδόσεις
Δεν έχω δει τα screenshots του παιχνιδιού ούτε έχω παραπάνω χρόνο για
επιμέλεια.
Σ.

> Abort game
Εγκατάλειψη παιχνιδιού

2. Αν οι ακόλουθες προτάσεις είναι μεγάλες και δεν χωράνε, μπορούν να
αποδοθούν και έτσι:
>Are you sure that you want to delete the demo?
>== Θέλετε σίγουρα να διαγράψετε το demo;

Are you sure that you want to quit?
== Θέλετε σίγουρα να να φύγετε;

Are you sure that you want to remove the player from your friends list?
== Θέλετε σίγουρα να διαγράψετε τον παίκτη από την λίστα φίλων σας;

Σε γενικές γραμμές, ο πληθυντικός είναι προτιμότερος, αλλά είναι θέμα
στιλ. Επίσης, στα ελληνικά κάνουμε τη φράση πιο "απρόσωπη¨

As this is the first time you launch the game, please enter your nick
name below. It's recommended that you check the settings to adjust them
to your liking before joining a server.
== Επειδή παίζετε το παιχνίδι για πρώτη φορά, εισάγετε το ψευδώνυμό σας
στο παρακάτω πεδίο. Συνίσταται να ελέγξετε τις επιλογές και να ορίσετε
τις προτιμήσεις σας πριν συνδεθείτε στον εξυπηρετητή.

>Change settings
== Αλλάξτε τις ρυθμίσεις  ή: Αλλαγή ρυθμίσεων, αν πηγαίνει καλύτερα

>Count players only
== Καταμέτρηση παικτών μόνο

>Delete demo
== Διαγραφή demo (θα κρατούσα το αγγλικό)
>Demo details
== Λεπτομέρειες demo

>Disconnected
== Έγινε αποσύνδεση
== Προδιαγραφές οθόνης (ή : οπτικές προδιαγραφές / Ανάλυση οθόνης)

>Error
== Σφάλμα

> Error loading demo
== Σφάλμα φόρτωσης demo

> Favorite
> Favorites
Είσαι σίγουρος για το γένος (ουδέτερο);
> Force vote
> Αναγκαστική ψήφος

> Grenade
Χειροβομβίδα

> Has people playing
Τπάρχουν παίκτες μέσα

> Join blue
> Οι Μπλε στο παιχνίδι
> Move player to spectators
> == Μετακίνηση παίκτη προς τους θεατές
>
> Move right
> == Μετακίνηση δεξιά

> No servers found
> == Δεν βρέθηκαν εξυπηρετητές

> No servers match your filter criteria
> == Δεν βρέθηκε εξυπηρετητής με αυτά τα κριτήρια

> Please balance teams!
> ==Ανακατέψτε τους παίκτες!
(Με βάση αυτή την εξήγηση: Με το Balance Teams το παιχνίδι ανακατεύει
τους παίκτες και τους τοποθετεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην έχει μία
ομάδα μόνο άπειρους ή μόνο έμπειρους χρήστες
http://www.pcmaster.gr/content/show/7315/3)

Teeworlds %s is out! Download it at www.teeworlds.com!
== Το Teeworlds %s κυκλοφόρησε! Κατεβάστε το απο το www.teeworlds.com!

> The audio device couldn't be initialised.
> == Αδυναμία εκκίνησης της συσκευής ήχου.

There's an unsaved map in the editor, you might want to save it before
you quit the game.
== Υπάρχει ένας μη αποθηκευμένος χάρτης στον επεξεργαστή. Να γίνει
αποθήκευση πριν την έξοδο;