[I18NGR] [kde4] scheduler

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Tue Mar 1 20:46:55 EET 2011

Στις Τρίτη 01 Μάρτιος 2011 14:44:30 Θεόφιλος Ιντζόγλου γράψατε:

> +1 για το χρονικός προγραμματιστής
>
> Στα περισσότερα ελληνικά βιβλία που έχω διαβάσει έτσι θυμάμαι να το
> μεταφράζουν.

Από το systran

1 scheduler  χρονοπρογραμματιστής. Πρόγραμμα υπολογιστή που σχεδιάζεται για να εκτελεί λειτουργίες όπως χρονοπρογραμματισμό, αρχικοποίηση και τερματισμό εργασιών.

Μερικά παραδείγματα:

"You do not have sufficient privileges to change the CPU scheduler. Aborting."
 "You do not have sufficient privileges to change the IO scheduler and priority. Aborting."
"You do not have the permission to change the CPU Scheduler for the process "
"I/O Scheduler"

Εδώ το έχει χρονοπρογραμματιστής
http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp

Προσωπικά δεν έχω κάποια προτιμηση ακόμα.

--
Δημήτριος Γλενταδάκης