[I18NGR] Ιδιοταγείς... Θεός φυλάξοι

korgman korgie at gmail.com
Fri Apr 29 00:27:01 EEST 2011

On 28/04/2011 09:09 μμ, Panayotis Katsaloulis wrote:
> Τότε όμως σκεύτηκα το εξής: ένας ενθουσιώδης νεανίας αποφασίζει να κατεβάσει τα Ubuntu για να δει τι είναι πια αυτά τα Linux, που τόσο ακούει τελευταία.
> Και βλέπει αυτό το «ιδιοταγείς» μπροστά του. Και για βοήθεια μια αγγλική λέξη που αποκλείεται να μπορεί να την αντιγράψει από μνήμης.
>

> Δε  θέλω να φανταστώ τη συνέχεια. Απλά αναρωτιέμαι... μήπως το έχουμε παρακάνει;

Συμμερίζομαι την άποψή σου, διότι αυτή η λέξη μου είναι επίσης άγνωστη. Απ' ότι είδα δεν υπάρχει και στο λεξικό του Τριανταφυλλίδη
http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%B3&dq=

--
http://clavisound.dyndns-server.com
Michales Michaloudes