[I18NGR] Ιδιοταγείς... Θεός φυλάξοι

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Thu Apr 28 21:09:23 EEST 2011

Μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του Ubuntu 11.04 (όπου είπα να κάνω ένα clean install για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου), με περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη.

Χωρίς αιδώ πετάχτηκε μπροστά μου ένα παράθυρο που  είχε το θράσος να με ρωτάει για ΙΔΙΟΤΑΓΕΙΣ ΟΔΗΓΟΥΣ!

Το μυαλό μου άρχιζε να καλπάζει και προσπαθούσα να συνταιριάξω αυτό που έβλεπα με τη γνώση που έχω ήδη αποθηκεύσει - είναι γνωστή άλλωστε η μοναδική ικανότις του μυαλού για pattern-matching.
Επί ματαίω.
Τζίφος.
Κενό.
Μπλανκ.

Για καλή μου τύχη, είχε ξεφύγει από τον άμοιρο μεταφραστή σε παρένθεση μια μικρή λεξούλα, που αγωνιούσε να βγει στην επιφάνεια και να ρίξει λίγο φως σε αυτό το ειδεχθές έγκλημα - proprietary.
Και τα λαμπάκια άρχισαν να ανάβουν• προς την σωστή κατεύθυνση αυτή τη φορά.

Τότε όμως σκεύτηκα το εξής: ένας ενθουσιώδης νεανίας αποφασίζει να κατεβάσει τα Ubuntu για να δει τι είναι πια αυτά τα Linux, που τόσο ακούει τελευταία.
Και βλέπει αυτό το «ιδιοταγείς» μπροστά του. Και για βοήθεια μια αγγλική λέξη που αποκλείεται να μπορεί να την αντιγράψει από μνήμης.

Δε  θέλω να φανταστώ τη συνέχεια. Απλά αναρωτιέμαι... μήπως το έχουμε παρακάνει;