[I18NGR] Μετάφραση του groupware

Θεόφιλος Ιντζόγλου int.teo at gmail.com
Sun Apr 3 12:50:31 EEST 2011

Καλημέρα,
Αν θέλουμε σύντομη και συνάμα κατανοητή μετάφραση θα προτιμούσα το «λογισμικό
ομάδων». Με τίποτα το ομαδισμικό το οποίο πρώτη φορά στη ζωή μου το ακούω έτσι
και είμαι σίγουρος ότι και οι περισσότεροι δεν το έχουν συναντήσει ποτέ.

Θεόφιλος Ιντζόγλου

--
()  ascii ribbon campaign - against html mail
/\                        - against microsoft attachments