[I18NGR] Αλλαγή μετάφρασης στο --version εφαρμογών

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Tue Sep 28 17:46:16 EEST 2010

Καλό απόγευμα σε όλους
Ψάχνοντας το version του recode, είδα το ακόλουθο

==
# recode --version
Free recode 3.6
Written by Franc,ois Pinard <pinard at iro.umontreal.ca>.

Copyright (C) 1990, 92, 93, 94, 96, 97, 99 Free Software Foundation, Inc.
Αυτό είναι ελεύθερο λογισμικό δείτε το πηγαίο κώδικα για τους κανόνες αντιγραφής.
ΔΕΝ υπάρχει εγγύηση ούτε ακόμα για ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ή ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ.
==

Το οποίο ειναι η μετάφραση του

==
# LANG=en recode --version
Free recode 3.6
Written by Franc,ois Pinard <pinard at iro.umontreal.ca>.

Copyright (C) 1990, 92, 93, 94, 96, 97, 99 Free Software Foundation, Inc.
This is free software; see the source for copying conditions.  There is NO
warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
==

Η παραπάνω μετάφραση θα πρέπει οπωσδήποτε να αντικατασταθεί. Μία εναλλακτική
θα ήταν η ακόλουθη (με λίγο googlισμα αλλά χωρίς καμία γνώση νομκών)

==
# recode --version
Free recode 3.6
Written by Franc,ois Pinard <pinard at iro.umontreal.ca>.

Copyright (C) 1990, 92, 93, 94, 96, 97, 99 Free Software Foundation, Inc.
Η εφαρμογή αυτή είναι ελεύθερο λογισμικό. Ανατρέξτε στον πηγαίο κώδικα της
για τις συνθήκες υπό τις οποίες επιτρέπεται η αντιγραφή της.
Η εφαρμογή παρέχεται χωρίς καμία εγγύηση· ούτε καν την όποια εννοουμένη
εγγύηση για την ΕΜΠΟΡΕΥΣΙΜΟΤΗΤΑ ή ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΚΟΠΟ.
==

Αν έχει κάποιος να προτείνει κάτι καλύτερο, δεκτόν

Αν όχι, μπορεί κάποιος να μου πει που πρέπει να γίνει η αλλαγή; υπάρχει ένα
κεντρικό σημείο ή θα πρέπει να αλλαχτεί σε κάθε εφαρμογή που απαντάται;

- --

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

- --
gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-all.html