[I18NGR] Μερικές απορίες

Χρήστος Κώτσαρης christos.kotsaris at gmail.com
Thu Oct 21 11:37:43 EEST 2010

Καλημέρα σε όλους!

Έχω μερικές απορίες για τη γενικότερη διαδικασία μετάφρασης:

1) Οι αλλαγές που κάνουμε στα αρχεία του stable, πότε περνάνε στα αρχεία του
trunk; Το ρωτάω γιατί σκοπεύω σε όσα αρχεία έχω δουλέψει για το stable, να
δουλέψω και για το trunk. Είναι κάτι που πρέπει να κάνω εγώ, κάποιο
συγχρονισμό κλπ, ή το κάνει ο Πέτρος, και παίρνω το ανάλογο .po από το trunk
και συνεχίζω;

2) Μέχρι πότε είναι η προθεσμία για το KDE 4.5.3; Διάβασα πως είναι η 28η,
αλλά επειδή ο Πέτρος τα στέλνει στο κεντρικό, θα ήθελα να ξέρω μέχρι πότε τον
βολεύει να τα έχω έτοιμα.

Αυτή τη στιγμή, εργάζομαι πάνω στον φάκελο kdepim. Θέλω αυτόν, και τον
kdepimlibs να τους έχω έτοιμους μέχρι το Σάββατο το βράδυ. Για Κυριακή και
Δευτέρα, θέλω να τελειώσω τα αρχεία kdeqt.po , liboktetakasten.po και ότι άλλο
μπορώ από το φάκελο kdeutils. Τρίτη και Τετάρτη θα ψάξω όσα έχω κάνει μέχρι
τώρα για λάθη και πιθανές βελτιώσεις.

Για τον Νοέμβρη και την έκδοση 4.5.4 θα ήθελα να ασχοληθώ μόνο με το φάκελο
koffice, και να τον ολοκληρώσω. Επίσης θα προσπαθήσω να διορθώσω και βελτιώσω
τα υπόλοιπα που έχω κάνει, ειδικά αν υπάρχουν αναφορές.

Το Δεκέμβρη, αν και δε γνωρίζω η ομάδα τι θα κάνει, θα ήθελα να ασχοληθώ με
όσα θα έχω καταπιαστεί μέχρι τότε (φάκελοι kdeutils kdepim kdepimlibs koffice
qt kdemultimedia και τα σχετικά με το ktorrent και kwebkitpart) αλλά για το
trunk.

Και πρώτα ο Θεός, εκεί θα σας αφήσω προσωρινά. Το Γενάρη έχω εξεταστική και το
Φλεβάρη μπαίνω φαντάρος :p . Φυσικά θα επιστρέψω αφού απολυθώ :) , ελπίζω και
με κώδικα για το KDE στο μέλλον, εκτός από μεταφράσεις.

Απλά σας δίνω από τώρα το πρόγραμμά μου, για να το γνωρίζετε από πριν, και αν
έχετε αντιρρήσεις ευπρόσδεκτες :P