[I18NGR] Τεκμηρίωση Koknqueror

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Mon Oct 18 11:08:24 EEST 2010

  Καλημέρα Δημήτρη,
σε έγραψα στο wiki της ομάδας για τα αρχεία που έχεις αναλάβει.
Μεταφράσεις αρχείων
<http://wiki.kde-gr.org/doku.php?id=%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1_%CE%B5%CE%BD_%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD>
Αν υπάρχει κάποιος τον οποίο έχω ξεχάσει, ακόμα και σε παλιότερη έκδοση,
ας μου το υπενθυμίσει.

Επίσης προχωρώ το θέμα, ώστε να έχεις δικαίωμα commit και εσύ όπως
είπαμε την προηγούμενη βδομάδα.
Αρχικά κάνε εγγραφή στην ομάδα εξελληνισμού στην σελίδα του KDE από την
παρακάτω φόρμα

http://l10n.kde.org/register.php
Βασικά, καλό θα ήταν όποιος ασχολείται λίγο ή πολύ με τις μεταφράσεις να
γραφτεί. Προαιρετικά μεν αλλά θα βοηθούσε τον οποιοδήποτε συντονιστή της
ομάδας.

Τέλος πριν κάμποσο καιρό, ξεκίνησα μια μικρή ενότητα στην σελίδα που
αφορά, διάφορες *εφαρμογές του KDE*.
http://www.kde-gr.org/node/40
Έχω ήδη παρουσιάσει 3 εφαρμογές και ετοιμάζω την επόμενη. Αν κάποιος θα
ήθελε να προτείνει ή και ακόμα να παρουσιάσει ο ίδιος μια εφαρμογή θα
ήταν ότι καλύτερο. Ούτως ή άλλως δεν είμαι ο γκουρού του KDE οπότε δεν
γνωρίζω όλες τις εφαρμογές του.
Με αυτό τον τρόπο επίσης δίνουμε το παρόν ανά τακτά χρονικά διαστήματα
στο planet.hellug.gr και στο planet.ellak.gr

Καλή δουλειά σε όλους
Πέτρος

Στις 17/10/2010 09:21 μμ, ο/η Dimitrios Glentadakis έγραψε: