[I18NGR] Μικρή ενημέρωση του kio4

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Fri Nov 26 19:58:47 EET 2010

Στις Πέμπτη 25 Νοέμβριος 2010 20:26:51 Τα πάντα ρει γράψατε:
> Dimitrios Glentadakis [25/11/2010]:
>
> Μερικές προτάσεις αλλαγών (δυστυχώς κι αυτές όχι σε μορφή
> μπαλώματος):
>

> "αναβαθμίστηκε με την τελευταία αναβάθμιση του KDE σας. Αυτό μπορεί να "
> ->
> "αναβαθμίσθηκε με την τελευταία αναβάθμιση του KDE σας. Αυτό μπορεί να "
>

> "απενεργοποιήσετε αυτό από τις ρυθμίσεις συστηματος του KDE."
> ->
> "απενεργοποιήσετε αυτό από τις ρυθμίσεις συστήματος του KDE."
>

> "απορριμάτων; Αυτή η ενέργεια δεν μπορεί να αναιρεθεί."
> ->
> [...]

Ok
http://lists.kde.org/?l=kde-commits&m=129079191206305&w=2

Για αποφυγή παρεξηγήσεων (που δεν τίθεται θέμα) τις αλλαγές αυτές δεν τις έχω
κάνει εγώ.
Πολλές φορές όταν στέλνω μια ένα αρχείο με 2 ή 3 αλλαγές, στο diff βγάζει μια
ολόκληρη λίστα.
Απ ότι παρατήρησα αυτό γίνεται διότι ένα αυτοματοποιημένο script κάνει μερικές
αλλαγές όπως διαγραφή κενών διαστημάτων.

--
Δημήτριος Γλενταδάκης