[I18NGR] Πρόταση αλλαγής μετάφρασης

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Wed Nov 24 07:46:39 EET 2010

Στις Τετάρτη 24 Νοέμβριος 2010 02:37:16 Τα πάντα ρει γράψατε:
> Dimitrios Glentadakis [21/11/2010]:

> Ας μη σκεπτόμαστε ως κάτοικοι πόλης. Πώς θα πρέπει να καλυφθούν
> αυτοί που μένουν σε χωριό ή νησί  (ή μεθαύριο σε άλλον πλανήτη);
> Θα έλεγα να παραμείνει το εντοπιότητα.

Πάντως όταν ήθελα να συμπληρώσω τα στοιχεία μιας επαφής, στο εντοπιότητα,
δεν κατάλαβα τι έπρεπε να συμπληρώσω. Δεν το εχω δει σε καμία φορμα
συμπλήρωσης στοιχείων (σε δημόσιες αιτήσεις, εκπαίδευση κλπ) εντοπιότητα.
Βέβαια λείπω και μερικά χρόνια στο εξωτερικό και ίσως εχουν αλλάξει τα
πράγματα.

Το Πόλη/Κοινότητα δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις; Το νησί δεν νομίζω να
διαφέρει σε κάτι.

--
Δημήτριος Γλενταδάκης