[I18NGR] Μετάφραση του prefer defer στο systemsettings

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Tue Nov 23 22:12:46 EET 2010

Στις Τρίτη 23 Νοέμβριος 2010 19:46:51 Giorgos Katsikatsos γράψατε:
> Συμφωνώ με το Πάνω/Κάτω.
>
> Το έχω πει και στο παρελθόν. Η ευλαβική μετάφραση είναι λάθος
> μετάφραση (εντάξει υπερβάλλω). Πάντα, μα πάντα, να θυμόμαστε ότι ο
> προγραμματιστής μίας εφαρμογής μπορεί να μιλάει κακά αγγλικά (όπως
> φαίνεται στην προκειμένη περίπτωση). defer=αναβάλλω και εδώ δε
> βγάζει νόημα.
>
> Γιώργος

+ στον konqueror το

 #: src/konqmainwindow.cpp:3630
 msgid "Activate Next Tab"
-msgstr "Ενεργοποίηση επόμενης καρτέλας"
+msgstr "Ενεργοποίηση της επόμενης καρτέλας"

http://lists.kde.org/?l=kde-commits&m=129054276912555&w=2

--
Δημήτριος Γλενταδάκης