[I18NGR] Rendering Vs Hinting

George Miliotis (Corfiot) corfiot at elementality.org
Fri Jan 29 21:30:50 EET 2010

On 29/1/2010 9:17 μμ, Christos Nouskas wrote:

>  Απόδοση (ή σχεδίαση);

Font Rendering = Σχεδίαση/Απόδοση γραμματοσειράς (δε νομίζω ότι πάει
«εμφάνιση»)
Αν και τυπικά προτιμώ το «απόδοση» στην περίπτωση του xfce όπως την
περιγράφεις φαίνεται να είναι ο τίτλος των επιλογών εμφάνισης, άρα ίσως
και «εμφάνιση».

Σε καμία περίπτωση δεν είναι «εξομάλυνση», ίσως το μπερδεύεις με το
aliasing.
--ΓΜ