[I18NGR] Rendering Vs Hinting

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Fri Jan 29 21:17:20 EET 2010

πρόχειρα όχι, καθώς googlara κυρίως, κι έψαξα στα posts της λίστας.

Εάν ψάξεις μέσα στην λίστα θα βρεις και πρόσφατο ποστ από τον
famelis at gmail.com (Re: [I18NGR] Μερικά λάθη στις μεταφράσεις του kde
4.3) 16/12/2009

Τέσπα στο προκείμενο, δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο αλλά εγώ διαφωνώ με το
σχεδίαση, δεν σημαίνει αυτό το rendering. Ή καλύτερα δεν σημαίνει αυτό
στο xfce ή και σε πολλές εφαρμογές. Το rendering αναφέρεται σωστά ως
σχεδίαση μονάχα στα προγράμματα σχεδίασης ή σε προγράμματα που έχουν
σχέση με σχεδίαση/εικόνες/3d κ.λ.π. (στα περισσότερα δλδ, αλλά όχι σε όλα).

Στο xfce αναφέρεται ως τίτλος και είναι στην καρτέλα ρυθμίσεων για το
hinting της γραμματοσειράς.