[I18NGR] Rendering Vs Hinting

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Fri Jan 29 21:04:52 EET 2010

Δεν ξέρω αν έχεις πρόχειρα τα μηνύματα στα οποία το rendering αποδόθηκε ως
«εξομάλυνση» όμως δεν έχει καμία σχέση με αυτό! Πρόκειται βασικά για
σχεδίαση και όχι ειδικά για εξομάλυνση. Νομίζω ότι το πλαίσιο στο οποίο
χρησιμοποιείται ο όρος θα βοηθούσε. Φυσικά ο όρος είναι τρομερά δύσκολο να
αποδοθεί στα ελληνικά...

Νίκος

2010/1/29 Evaggelos Balaskas <ebalaskas at ebalaskas.gr>

> Καλησπέρα,
>
> επανέρχομαι σε ήδη "απαντημένο" ερώτημα στην λίστα,
> αλλά έχω απορίες επί τούτου.
>
> Rendering & Hinting μεταφράζονται και τα δύο εξομάλυνση
>
> Παρόλα αυτά κι ενώ στο xfce το έχουμε όντως εξομάλυνση, είπα να
> πρωτοτυπήσω και να γράψω:
>
> Rendering : Εξομάλυνση (γραφικών)
> Hinting   : Εξομάλυνση (γραμμάτων)
>
> αλλά εάν πιστεύεται ότι είναι περιττό/άκυρο/βλακεία ή έχετε να
> προτείνεται κάτι καλύτερο, σας παρακαλώ κάντε το.
>
> Evaggelos Balaskas
> Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
> [...]

Nikos Platis
Lecturer                                    http://www.uop.gr/~nplatis/
University of Peloponnese                        email:  nplatis at uop.gr
Department of Computer Science and Technology      tel: +30 2710 372264
"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill
               New Textbook:  Graphics&  Visualization
          http://www.akpeters.com/product.asp?ProdCode=2744