[I18NGR] Fwd: kde.org.gr Απόρριψη Ολομέλειας ΕΕΤΤ για Αίτηση Εκχώρησης Ονόματος Χώρου [.gr]. Hellenic Telecommunications and Post Commission Rejection of New [.gr] Domain Name Application.

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Fri Jan 15 17:13:10 EET 2010

Έστειλα ένα email στην αρχή που είναι υπεύθυνη για την καταχώρηση των
domain, με τα επιχειρήματα που είπες και εσύ.
Τους παρέπεμψα στον αρχικό οργανισμό καθώς και ότι είμαστε επίσημα
αναγνωρισμένη ομάδα.
Συμπεριέλαβα όλους τους επίσημους συνδέσμους από το KDE καθώς και την
νομική του υπόσταση.
Δεν νομίζω ότι έχει και πολύ σημασία να τα μπλέξουμε στην
χαζο-γραφειοκρατία που διέπει το δημόσιο στο σύνολο του.
Έκανα και αίτηση για το kde-gr.org που πρότειναν και τα παιδιά, οπότε
νομίζω εκεί θα καταλήξουμε.

Πέτρος

στις 15/1/2010 16:52 μμ, O/H Grigoris Markakis έγραψε: