[I18NGR] Fwd: kde.org.gr Απόρριψη Ολομέλειας ΕΕΤΤ για Αίτηση Εκχώρησης Ονόματος Χώρου [.gr]. Hellenic Telecommunications and Post Commission Rejection of New [.gr] Domain Name Application.

Grigoris Markakis grigoris.markakis at gmail.com
Fri Jan 15 16:52:03 EET 2010

Επειδή για την απόρριψη απ' ό,τι φαίνεται ευθύνεται η ελληνική γραφειοκρατία
(συνδυαζόμενη με λίγη ασχετοσύνη) και επειδή έχω μια σχετική εμπειρία (με τα
.gr ονόματα, όχι με την ασχετοσύνη...) έχω να προτείνω την εξής διαδικασία:

Να υποβληθεί μια νέα αίτηση όπου δικαιούχος του ονόματος να είναι όχι ο
'"Πέτρος Βιδάλης" αλλά η "KDE e.V. non-profit organization" (σύμφωνα με το
http://ev.kde.org/whatiskdeev.php), που άλλωστε έχει και το trademark "KDE".
Έτσι δικαιούχος του domain θα είναι αυτός που πρέπει να είναι (KDE e.V.), με
μια χορηγία της τάξης των 20+κάτι ευρώ από την ελληνική κοινότητα. Οι
εξετάζοντες  την αίτηση θα δουν ότι πρόκειται για οργανισμό και θα την
εγκρίνουν...

--
Γρηγόρης Μαρκάκης

Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων