[I18NGR] kde.org.gr

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Thu Jan 7 14:15:53 EET 2010

Καλησπέρα και πάλι,
μετά από την συζήτηση που είχαμε περί ρόλων και των αλλαγών ήρθε και η
στιγμή των αποτελεσμάτων.
Στο www.kde.org.gr βρίσκεται η νέα έκδοση της ιστοσελίδας.
Δεν περιέχει, προς το παρόν τρομερές αλλαγές σε σύγκριση με την παλιά ως
προς την ύλη του. Έχει ευκολίες για την διαχείριση, RSS feed για τα νέα
και επίσης για τον τομέα που αφορά καθαρά τις μεταφράσεις δημιουργήθηκε
wiki.
Η διεύθυνση είναι wiki.kde.org.gr

*www.kde.org.gr*
Αν θέλετε ρίξτε μια ματιά και αν τυχόν εντοπίσετε λάθη ή έχετε ιδέες
είμαι όλος αυτιά. Με την ευκολία του RSS σκέφτομαι να μας δηλώσω και στο
http://planet.ellak.gr/, ώστε να αποκτήσουμε και εκεί μια παρουσία.
Υπάρχει δυνατότητα εγγραφής χρηστών και συμμετοχή τους στην σελίδα.
Νομίζω δεν έχει και πολύ ουσία αυτό, οπότε προς το παρόν είναι
απενεργοποιημένο.

*wiki.kde.org.gr*
Σε ότι αφορά το wiki, σκέφτηκα εδώ να μεταφέρουμε τις ενότητες που
αφορούν την μετάφραση.
Εργαλεία, οδηγοί, συχνά λάθη, παρατηρήσεις και έναν εύκολο οδηγό για το
πως να ξεκινήσει κάποιος να συμμετέχει στην ομάδα και στις μεταφράσεις
(αυτό ίσως μπει και στην σελίδα). Έχω φτιάξει μόνο μια μικρή ενότητα των
μεταφραστικών εργαλείων όπως υπήρχε στην αρχική σελίδα.
Πιστεύω ότι εδώ χρειαζόμαστε μια μικρή ανανέωση που βρίσκεται και η
ουσία του πράγματος.
Αν κάποιος θα ήθελε να αναλάβει την διαχείριση και την εποπτεία του wiki
θα ήταν ευεργετικό. Εδώ υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής ώστε να μπορεί
όποιος θέλει να επεμβαίνει στα κείμενα.

Αυτά προς το παρόν. Την Δευτέρα λέω να βγάλω και μια μικρή ανακοίνωση
για τα νέα της ομάδας και την ανανεωμένη παρουσία μας.

Καλή συνέχεια.
Πέτρος

Υ.Γ. Η παλιά σελίδα είναι ακόμα ενεργή και ώσπου να βεβαιωθούμε για την
λειτουργία των νέων θα είναι εκεί. Μετά ένα rewrite θα παραπέμπει στο
νέο domain, σύμφωνα με τις υποδείξεις και του επίσημου οργανισμού του KDE.