[I18NGR] [Fwd: [IMPORTANT] Preparing for KDE 4.4]

Nick Agianniotis nickagian at gmail.com
Mon Nov 30 11:01:51 EET 2009

Καλημέρα,

κι εγώ συμφωνώ με αυτό που είπατε κι οι δυο σας. Κι έτσι έκανα κάποιες
αλλαγές στα ήδη μεταφρασμένα messages του kdelibs4.po προς αυτή την
κατεύθυνση.

ΥΓ : Παρεμπιπτόντως, το μήνυμα που έχω στείλει στη λίστα με συνημμένο
το kdelibs4.po σας έχει έρθει? Το έστειλα μέσα στο Σ/Κ αλλά μου ήρθε
ένα αυτόματο μήνυμα από τη λίστα ότι επειδή το μέγεθος του αρχείου
ξεπερνούσε κάποιο όριο θα έπρεπε να γίνει approved από τον moderator.

--
Nikolaos Agianniotis
Electrical and Computer Engineer