[I18NGR] αποδόσεις όρων

Socrates P. VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Sat Jun 6 11:41:53 EEST 2009

κάποιες αποδόσεις είναι " παγιωμένες", οότε ο χρήστης καταλαβαίνει περί
τίνος πράγματος μιλάμε.
Αν θες την ταπεινή μου γνώμη, ο χρήστης το πολύ πολύ να παραξενευτεί με
το " δυφίο" , γιατί στην καθομιλουμένη ο όρος bit χρησιμοποιείται
ευρέως, και με τον " ξενιστή" ή το " ξένιο"  , αν και η λέξη αποδίδει
άψογα το νόημα
Επίσης το replication το αντιλαμβάνομαι ως " πιστό αντίγραφο"
Τέλος, τα λεξικά και τα γλωσσάρια είναι ένας καλός μπούσουλας για αρχή
και συχνά δεν πέφτουν και πολύ έξω:-)

O/H Dimitris έγραψε: