[I18NGR] Εξελληνισμός του KDE - Προσφορά εργασίας

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Wed Jun 3 15:18:57 EEST 2009

Καλησπέρα,

αποφάσισα να μπω και εγώ στην μετάφραση του KDE μιας και η ομάδα από όσο
βλέπω είναι ελλιπής. Χρησιμοποιώ το kubuntu 9.04 το οποίο βρίσκω
φανταστικό, οπότε είπα να διαθέσω όσο μπορώ από τον χρόνο μου για την
μετάφραση του αγαπημένου KDE4.

Αρχικά έχω κάνει τα πρώτα βήματα που περιγράφονται στην ιστοσελίδα, αλλά
προέκυψαν μερικές απορίες. Είμουν ήδη γραμμένος στην λίστα
http://lists.hellug.gr/mailman/listinfo/i18ngr
που είχα την εντύπωση ότι ήταν η λίστα για την συμμετοχή στην μετάφραση
του KDE. Όμως από ότι βλέπω η επίσημη λίστα είναι η παρακάτω
https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-i18n-el.

Εγκατέστησα το lokalize που είναι το εργαλείο μετάφρασης καθώς και το
kde-svn. Περισσότερα στην συνέχεια της ημέρας.

Ευχαριστώ
Πέτρος Βιδάλης

Υ.Γ. Πήρα μέσω update όλα τα αρχεία που είναι για μετάφραση και πλέον
όλα είναι έτοιμα. Ενημερώθηκα επίσης για όλα όσα αναφέρονται στην σελίδα
του KDE για τις μεταφράσεις. Περιμένω μια αρχική καθοδήγηση να μπω και
εγώ σιγά σιγά στο κλίμα.