[I18NGR] Επιμερισμός αρμοδιοτήτων (update)

Γιώργος Φαμέλης famelis at gmail.com
Thu Dec 17 01:00:15 EET 2009

Συμφωνώ με τις παρατηρήσεις του Μανώλη σχετικά με το kde.org (αν και
δεν χρησιμοποιούμε καθόλου την kde-i18n-el)

Σας ενημερώνω ότι διερευνώ την χρησιμότητα του reviewboard για τον
έλεγχο/σύγκριση των διαφόρων εκδόσεων των μεταφράσεων. Είναι open
source web εφαρμογή, σε apache, python και backend
sqlite/mysql/postgresql.

Επιπλέον νομίζω ότι πρέπει να κοιτάξουμε λίγο περισσότερο τον τρόπο
λειτουργίας του lokalize. Το λέω αυτό επειδή στην προσπάθειά μου να
συμπληρώσω τη μετάφρασή του, βλέπω ότι οι δυνατότητες του είναι πολύ
περισσότερες από ότι φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Εἰναι βέβαιο ότι θα
ενσωματώσει τελικά και άλλες διαδικασίες που αυτή τη στιγμή γίνονται
εξωτερικά.

Γεια χαρά,
Γιώργος Φαμέλης