[I18NGR] Τί πρόβλημα υπάρχει με το kdelibs/solid_qt.po ?

Γιώργος Φαμέλης famelis at gmail.com
Thu Dec 10 13:34:06 EET 2009

Γεια χαρά,

Όλες οι μεταφράσεις αφορούν το trunk, θα κοιτάξω για τα πακέτα που έχω
στείλει να δώ και τα αντίστοιχα στο stable και θα ενημερώσω τη λίστα
κατάληλλα.

Πάντως το solid_qt δεν υπάρχει στο stable και στο trunk δεν έχουν
ενημερωθεί ούτε το solid_qt ούτε τα katepart4 και libplasma

Γιώργος Φαμέλης

Στις 10 Δεκεμβρίου 2009 11:45 π.μ., ο χρήστης Petros Vidalis
<p_vidalis at hotmail.com> έγραψε: