[I18NGR] Επιμερισμός αρμοδιοτήτων

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Thu Dec 10 12:08:38 EET 2009

Καλησπέρα σε όλους,
την τελευταία βδομάδα είχα μια κουβέντα με τον Νίκο Αγιανιώτη (ελπίζω να
το λέω σωστά), περί των αρμοδιοτήτων του συντονιστή εξελληνισμού του KDE
και αν θα ήταν εφικτό αυτές να μπορέσουν να μοιραστούν σε παραπάνω από
ένα άτομο.

Από την αρχή που ανέλαβα αυτό τον ρόλο είχα ως σκέψη να προσπαθήσουμε να
μοιράσουμε τις αρμοδιότητες λίγο, ώστε να υπάρξει παραπάνω συμμετοχή
πέρα από την μετάφραση για τους υπόλοιπους, αλλά και να μη μοιάζει τόσο
συγκεντρωτικός ο ρόλος του συντονιστή.
Επιπλέον νομίζω πως αυτό θα δώσει καλύτερα αποτελέσματα.
Μια γρήγορη ματιά στις αρμοδιότητες του συντονιστή είναι:

-Έλεγχος και καταχώρηση μεταφρασμένων αρχείων
-Ανανέωση ιστοσελίδας ανά τακτά χρονικά διαστήματα-
-Έλεγχος και συντονισμός της λίστα εξελληνισμού του KDE
Νομίζω χοντρικά αυτά είναι αν και είναι πιθανόν να προκύψουν και άλλα.

Επειδή συμμετέχω λίγο καιρό, δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο ζήτημα είχε και
παλιότερα συζητηθεί αλλά είχαν προκύψει άλλα πιθανά προβλήματα
(ασυνεννοησία μεταξύ των εμπλεκομένων κτλ).

Τέλος να τονίσω πως αυτό δεν είναι προσπάθεια για να απαλλαγώ από τον
ρόλο του συντονιστή. Έχω την αίσθηση ότι ο χρόνος που καταθέτω για την
συγκεκριμένη ιδιότητα δεν είναι αρκετός, ή μάλλον θα μπορούσε να είναι
παραπάνω με αντίστοιχα καλύτερα αποτελέσματα.
Περιμένω τις απόψεις και τις ιδέες σας.

Καλή συνέχεια
Πέτρος Βιδάλης